EN

Mzdová účetní

Vyznáte se ve mzdové agendě?   Baví Vás představa, že máte více různorodých klientů, kterým nejen zpracujete mzdy, ale můžete jim i poradit a pomáhat jim nacházet řešení, které je posouvají vpřed? Chcete se i Vy posouvat vpřed?  Nebojíte se odpovědnosti, ale už víte, že v týmu se to lépe táhne? Potřebujete vědět, že má Vaše práce smysl? Pak bychom pro Vás měli volné místo.

Co byste dělali:

  • Zpracovávali mzdy efektivním a nestandardním způsobem, který Vás posune každým zpracováním dál a dál
  • Aktivně komunikovali s klienty na profesionální úrovni
  • Zadávali personální údaje do systému nebo kontrolovali sdílená data při službě sharepayroll
  • Přihlašovali zaměstnance a měsíční přehledy na příslušné instituce v souladu s legislativou
  • Ukončovali pracovní poměry, včetně vystavení všech dokladů
  • Vytvářeli reporty pro klienta a mateřské společnosti
  • Připravovali statistické výkazy
  • Komunikovali s úřady a státními institucemi
  • Zastupovali klienta při kontrolách státních institucí
  • Pomáhali při implementaci nového klienta
  • Byli byste podporou při mzdovém auditu
  • Zodpovědně přistupovali k zakázkám a klientům samým
  • Řešili úkoly s vlastním návrhem řešení a kreativitou sobě vlastní
  • Posouvali interních procesy v souladu s potřebami klienta
  • Týmově zpracovávali zakázky (interní komunikace)

Co Vám dáme:

  • nebojíme se Vám předat vše, co víme a umíme
  • firemní kulturu netypickou pro poradenské firmy – mrkněte na náš web
  • Po zkušební době pružnou pracovní dobu a home office
  • Možnost vyšvihnout se v oboru

Co bychom zase chtěli my:

  • Abyste měli praxi z výše uvedeným alespoň jeden 1 rok – pokud ji nemáte, ale jste hodně motivovaní, napište nám i tak, bude-li otevřená asistentská pozice, zařadíme Váš životopis tam.
  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru nebo hodně dobrou zkušenost v oboru
  • Aktivní znalost anglického jazyka je VELKOU výhodou. Některé emaily a telefonáty jsou v AJ, ale je tu i možnost účastnit se obchodních jednání.

Je to na Vás!

Koukněte na náš web na www.e-cons.cz  a jestli cítíte touhu u nás pracovat, zašlete svoje profesní CV a přidejte pár slov.  Perspektivní kandidáty si v následujících 14 dnech dovolíme pozvat na výběrové řízení, ostatním zašleme odpověď s vyrozuměním.

Určitě si na našich stránkách přečtěte příběhy našich zaměstnanců nebo koukněte na nějaké video:
http://www.e-cons.cz/kariera/zivot-v-e-c/

Odesláním životopisu, v souladu se zákonem (č. 101/2000 Sb.) o ochraně osobních údajů, souhlasím s tím, aby data, která jsem poskytl/a společnosti E-Consulting Czech s.r.o. zůstala až do odvolání uložena v databázi této firmy. Údaje jsou určeny jen pro případné jednání o uzavření pracovního poměru ve zmíněné společnosti.

Chcete se stavit? Tak se stavte, nebo napište.

Položky označené * jsou povinné. Všechny Vámi poskytnuté informace jsou důvěrné.

Upload CV

Aktuálně

Aktuálně
Daniel Pristach - E-consulting, Praha 1. června 2016
Rozhovor s Danielem Pristachem – Moderní firmy chtějí mít digitální administrativu 15.Červen 2016

Rozhovor Libora Akrmana, šéfredaktora časopisu DOTYK BYZNYS s Danielem Pristachem.

Více
Blog Daniela Pristacha
DSC_0056-copy2
Být tak zase na chvíli světoví … 30.Duben 2015

Co takhle po 30-letech opět navázat na Prahu 1985 a dopřát si doma hokejové zlato.…

Více
Daňové zákony
Rozšíření trvalého režimu přenesené daňové povinnosti 19.Leden 2017

V současné době je mezi plátci DPH zaveden režim přenesené daňové povinnosti (tzv. reverse charge)…

Více