EN

Shoptet

Zpracování účetnictví formou SHARE Accounting pro společnost SHOPTET

Zadavatel: Shoptet s.r.o. www.shoptet.cz 
Dodavatel outsourcingu: E-Consulting Czech s.r.o.
Informační systémy: ERP PREMIER, CRM SHOPTET

Profil zadavatele

Společnost Shoptet se na českém trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. Pronájem internetového obchodu zahrnuje širokou škálu služeb, jako například napojení na ekonomické systémy, různé platební metody a také propojení se sociálními sítěmi a aukčním portálem Aukro.cz. V současné chvíli má Shoptet.cz v portfoliu více než 6 800 aktivních e-shopů, což tvoří zhruba 20 % komerčních řešení na českém trhu. Mezi prvními v ČR nabízí službu, která umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho systému.

logo

 

 

 

Výchozí stav

Společnost Shoptet již využívala externí zpracování účetnictví od jiného poskytovatele. Nebyla však spokojena s úrovní reportingu, především potřebovala zlepšit výstupy z účetnictví pro vlastní rozhodování a zefektivnit vzájemnou komunikaci s dodavatelem.

Klíčové požadavky a cíle projektu

Klíčovým požadavkem bylo poskytnutí kvalitní služby zpracování účetnictví a mezd s možností přístupu do účetního systému i pro klienta, automatizované zpracování řádově tisíců účetních dokladů, uložených v CRM systému SHOPTET, omezení papírové administrativy a poskytnutí kvalitního reportingu pro důležitá rozhodování při řízení firmy SHOPTET. Důležitým požadavkem byla rovněž efektivní vzájemná komunikace mezi klientem a dodavatelem.

Proč si klient vybral řešení od společnosti E-Consulting Czech?

Společnost SHOPTET si vybrala službu SHARE Accounting a SHARE Payroll od E-Consulting Czech, protože obě společnosti mají podobný pohled na zpracování účetnictví, tedy maximální automatizace celého procesu a snížení papírové administrativy na minimum.

Důležitou roli při rozhodování hrály také reference, které obsahují firmy se složitějším účetnictvím a velkým množstvím dokladů, které je třeba měsíčně zpracovat.

Řešení

V rámci zahájení spolupráce byla první fáze zaměřena na nastavení a doladění výstupů ze CRM SHOPTET a konfiguraci importních můstků do systému PREMIER, tak aby bylo možné zpracování dokladů automatizovat.

To bylo pro spolupráci nezbytné, protože CRM systém SHOPTET generuje řádově tisíce dokladů měsíčně, které je nezbytné automatizovaně zpracovat.
Dalším krokem byla automatizace platebního styku a optimalizace oběhu ostatních dokladů a nastavení vzájemných termínů.

V rámci potřeby optimálního vzájemného fungování byly dohodnuty formy vzájemné komunikace, specifikovány potřebné reporty a další výstupy, které jsou nezbytné pro strategické řízení firmy SHOPTET.

Přínosy

Hlavním přínosem pro společnost SHOPTET je zvýšení automatizace celého procesu zpracování účetnictví a mezd, snížení časové náročnosti a omezení papírové administrativy na nejnižší možnou míru. Vedení společnosti pak získalo potřebná data pro rozhodování v odpovídající podobě.

Závěrem

Ať už se jedná o tvůrce e-shopů jako je společnost SHOPTET a nebo provozovatele e-shopu jako takového, tak je pro ně typické, že mají obvykle velký počet dokladů. Když ještě k tomu přidáme obecně nižší marže e-shopů oproti kamenným obchodům, tak je jedinou efektivní cestou automatizace, která umožní, aby doklady vstupovaly do účetnictví bez nutnosti lidského zásahu. Dle nastavení účetního systému může proběhnout i automatické zaúčtování. Provozovatel e-shopu nebo obecně elektronické služby tak získává zpracování účetní agendy za podmínek a komfortu, které při klasickém zpracování účetnictví není možné nabídnout.

Případová studie ke stažení

 

Máte zájem o naše služby? O kalkulaci? Napište nám.

Položky označené * jsou povinné. Všechny Vámi posytnuté informace jsou důvěrné.

Aktuálně

Aktuálně
Daniel Pristach - E-consulting, Praha 1. června 2016
Rozhovor s Danielem Pristachem – Moderní firmy chtějí mít digitální administrativu 15.Červen 2016

Rozhovor Libora Akrmana, šéfredaktora časopisu DOTYK BYZNYS s Danielem Pristachem.

Více
Daňové zákony
Rozšíření trvalého režimu přenesené daňové povinnosti 19.Leden 2017

V současné době je mezi plátci DPH zaveden režim přenesené daňové povinnosti (tzv. reverse charge)…

Více
Kariéra
pomerance-1
Hledáme nové kolegy a kolegyně 25.Duben 2016

V sekci Kariéra našeho webu jsme zveřejnili několik nových pozic a to do účetní i…

Více